Nog maar 2 maanden... - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Rosaly Doorn - WaarBenJij.nu Nog maar 2 maanden... - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Rosaly Doorn - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 maanden...

Blijf op de hoogte en volg Rosaly

11 Juni 2014 | Nederland, Bilthoven

Hooooi allemaal,

mijn laatste berichtje ging over m’n tripje naar Lapland, wat inmiddels alweer zo’n 3,5 maanden geleden was, dus het is tijd voor een nieuwe zweden-update.

Er zijn volgens mij niet extreem spannende dingen gebeurd de afgelopen maanden. Ik ben naar het dropfestival geweest, heb veel met vriendinnen afgesproken, er was een festival-iets in de stad en mama/chantal en papa zijn langsgekomen.

Met mama en Chantal heb ik een beetje het vaste toeristische rondje gedaan, aangezien Tal de stad nog niet kende. Vanaf toen (april) hebben we ook vrijwel constant mooi weer.
Op dinsdag gingen ze weer naar NL, en op zaterdag vloog ik ook voor anderhalve dag naar Nederland om papa te verrassen voor z’n verjaardag! Ongeveer 2 maanden alles stil moeten houden, maar uiteindelijk is dat goed gelukt en was het een grote verrassing. Op maandag de eerste vlucht weer terug naar Stockholm, en toen begon het gewone leven meteen weer.

Eind mei kwam papa nog een dagje langs om alvast alle winterspullen mee te nemen, zodat al mijn nieuwe spullen (shoppen is veeeel te fijn) ook mee kunnen naar Nederland.

Vorige week ging ik met 3 vriendinnen de Color Me Rad hardloopwedstrijd doen. Een 5 kilometer loop waarbij je helemaal onder wordt gegooid met gekleurd poeder. Ik zal als het lukt wel een foto toevoegen aan deze blog!

De rest van deze week stond vooral in het teken van afscheid nemen. Een aantal vriendinnen gingen deze week terug naar huis, en de rest vertrekt allemaal als ik in Amerika zit. Amerika? JA! AMERIKA! Zondag vertrek ik met m’n gastgezin voor 3 weken naar de USA om een roadtrip te maken langs de oostkust, van Florida naar New York. En onderweg stoppen we op plekken zoals Disney World (YES!). Ik zie een beetje op tegen de vlucht van zo’n 11 uur (met de 4 kids), maar verder heb ik er heel veel zin in. Op 7 juli komen we weer terug, maar dan blijf ik nog tot 28 juli bij het gezin. Daarna komen pap, mam en Myl me ophalen en gaan we nog een weekje op vakantie in een andere stad in Zweden. Dus; over 2 maanden ben ik alweer thuis! De tijd vliegt.

Tot na Amerika!
Kusjes uit Stockholm :)

OJA; ons huis is inmiddels verkocht. Ze zijn nu druk bezig met plannen maken voor de verbouwing van het nieuwe huis. In Oktober gaan ze verhuizen, dus dat maak ik allemaal niet meer mee.

  • 11 Juni 2014 - 22:45

    Trix Van Den Dool:

    Lieve Rosaly,

    Terugkijkend op jouw verblijf in Zweden kun je vaststellen dat het een goede keuze is geweest om met dit gezin in contact te zijn gekomen, je hebt geweldige ervaringen opgedaan en daarnaast zie je ook nog het nodige gedurende de vakanties. Ik hoop je weer gelukkig thuis te zien.
    kus en veel plezier nog.
    oma

  • 13 Juni 2014 - 14:22

    Geurt & Lyke:

    Lieve Rosaly,
    Wij hebben weer genoten van jouw laatste avonturen. Nu nog een reisje om jaloers op te worden. Maar wij gunnen het jou van harte. Overigens heb je nog heel wat te doen door 4 kinderen te “begeleiden, sturen en in bedwang houden”. Een hele klus lijkt ons en wij hebben er veel respect voor. Heel veel plezier in de VS, geniet er lekker van. Dit bericht sturen wij vanuit onze caravan in Heerde, waar wij genieten van de prachtige omgeving terwijl het nu bovendien mooi weer is.
    Oma Lyke & opa Geurt.

  • 17 Juni 2014 - 21:44

    Opa Arie En Oma Ineke:

    Hallo lieverd,
    Wij zijn nu zelf met vakantie in Kroatië en hebben met plezier je verhaal uit Zweden gelezen.
    Wat maak jij leuke dingen mee en ga jij een mooie dingen zien en doen in Amerika.
    Geniet er van en we hopen je gezond terug te zien in juli.

    Hartelijke groeten en XXjes. Vanaf ons zonnige vakantieadres.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosaly

Actief sinds 03 Juli 2013
Verslag gelezen: 1935
Totaal aantal bezoekers 7311

Voorgaande reizen:

07 Juli 2013 - 31 Juli 2014

Een tussenjaar in Zweden.

Landen bezocht: